Paniken...

Har du nånsin upplevt en slags panik du inte kan rå över och inte riktigt kan sätta fingret på vad det kan vara?
Jag har många saker som kan vara skyldiga me jag kan inte riktigt säga vad det är
Följande:
a) vill ha en ciggaret (och nää jag e inte beroende...iaf vad jag vet av men det kan u tyda på annat nu då...)
b) jag är ensamen och trivs inte med det just nu...(tom katterna e inne i drömmarnas värld)
c) han kunde inte träffa mig idag....gillar ligga hos honom och kela för tusan! *bajs*
d)nasseliten har inte slutat jobbet och hon slutar inte förrän om *kollar på klockan* en TIMMA!
e) jag har ABSOLUT INGET att göra....tro mig..jag har lockat håret,sminkat mig, valt kläder och jag tänker INTE göra om det....
f) shit..redan F!!
g) ingen svarar när jag ringer....buhu :(

men ska jag vara ärlig så ska jag se acopa...apocalypto ikväll med nasseliten (fan varför har jag svårt att säga det order föööör?) så då har jag nåt att roa mig...annars hade jag nog åkt till norrtan i ren desperation, undra varför jag inte gillar vara ensamen nu då? jag trivs oftast med det, men men

Tror jag har varit ledig för länge, PIRRIGT jag ska påbörja en ny klass på måndag...shit....tänk om jag bli mobbad! *asg* yeah right....men iaf läskigt!!

Har iförsej ännu en sak jag e grymt bekymrad över...
H) jag har inget EXTRA JOBB oh my gaaaaaaaahhhh!! jag har aldrig varit så här "oansvarig" förr, har alltid haft ett jobb och klarat mig själv, independent å allt (jo det händer att man lånat pengar av mor och syster men det är när jag blivit galen i någon klädaffär och inte klarar av att lämna tebaka...men dom får pengarna oftast några dagar efter dvs vid löning...jag frågar nämligen när jag e nära svältstadiet...tsss jag har faktist min stolthet!)

Jaja...nu vill jag att han ska höra av sig så att jag kan pussa på honom och somna med hans armar runt mig....myyyys! (samtidigt som jag inte vill att han ska höra av sig, för jag vill vara singel ett tag till...bajs...riktigt dålig tajming att träffa en sån fin grabb NU!)

jaja..nu e tom jag trött på min text...sov gött så skriver jag av mej imorrn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback