Singellivet

Jag måste säga att jag trivs...jag trivs som fan som singel...alla småtjafs och sånt BLÄ!

Om nån grabb får någon chans så ska det vara solklart och utan problem sådär av "han egna komplicerade liv" haha

Speciellt när jag sist var i ett förhållande så trodde jag att jag älskade och var kär i killen, men så visade det sig att så inte var fallet, då blir man mer avståndstagande in i nästa relation.
Dont get me wrong, jag är glad att jag lärde känna någon som Valpen men det var bra att det tog slut...det hade liksom inget att ge..förrutom att man fick trevliga minnen och ännu en erfarenhet rikare; jag fick lära känna mig mer efter det.

Jag tar djupa andetag innan jag ens börjar fundera ut vad jag känner, men det är ändå en lättnad att slippa tro saker bara för att man vill så gärna :)

Jag har mig att ta hand om...jag har själv mkt komplicerade saker att gå igenom och reda ut att jag inte behöver någon som måste tas hand om så I LÖV ME LIIIFE!

va sköönt att få gå och lägga sig med ett leende på läpparna...så empadempa jag är inte lack men tack :)

Beep me up scotty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback