Solarium rumpa

Hello, har gjort ganska mycket idag faktist och är ganska nöjd med mig!

Har en sån där dag då jag känner att jag är lycklig, oavsett vad folk skulle säga så är jag lycklig!! Önskar att man kunde få fler sådana dagar...

Vakna tack vare nasselitens arbetskamrat, väckte oss vid nio sen så låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord ett tag innan vi klev upp och käka frulle, sen så tog vi på oss mjukisarna och gick en promenad, bild kommer senare som visar hur jag hoppas bland träden :)
Sen gick jag rakt in i duschen för att göra mig iordning inför träffen med min chef, på vägen dit så lyssnade jag på musik och solen sken över mej just fick jag en så himla skön känsla! Jag var LYCKLIG! jag är lycklig, jag är hel och ren jag är nöjd med mitt liv, har vänner och mitt liv flyter på bra. Har ett super kanon jobb som jag ser fram emot och har ett liv som jag njuter av!

Jag ska försöka hålla kvar vid denna känsla länge...inte alltid man kan njuta av sitt liv så mkt som jag gör just nu!

Sen har jag solat solarium så nu har jag "babian-rumpa" tack för det uttrycket you know!!! hehe, min häck bad om nåd de sista minuterna och jag försökte allt för att lindra dess smärta :)

Så nu e jag überseeeeeg..har precis mumsat på nasselitens goa mat, hon hade tillagat pasta som vi käka upp...vi slickade rent ehm...vi kallar det för tallrikarna iaf ;)

ja...CARPE DIEM!!

*slagsmålsklubben- smart drag mr.christer*

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!
Tips, vill du slippa rådjursrumpan så prova att sola i våra ståsolarier, inga vita streck eller fläckar. Kort soltid! Kika mer på www.sunfactory.se

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback