Söndag...solig söndag!

Tjo!
Idag har jag ont...ont precis överallt utom kanske hjärtat :) Har en sådan muskel värk att jag tror jag kollapsar! Helan säger att jag e kokhet och min syster yster tror att jag är på väg in i influensanstider...POOOOHHTAAAA

Jag tror inte, jag tror det när jag ser det (eller upplever det i detta fallet iaf )

Det var super skoj igår, blev ingen utgång Pepita fick redan på natten ont i kroppen..men i var alla på G fram till 01, jens blev lagom full (undra hur han mår nu?) han skulle upp dan efter för att jobba ett 8h pass...hehe Vi bestämde iaf att näsat helg blire utgång igen
Här följer några bilder:

Jens å Pepita 
image12
image14
Jens och Helan

sen skulle jag visa outfiten jueee:
image15

yeeeaaaah...tråkigt att ingen på någon klubb såg den bara :)

Så idag har vi varit duttia och gått ut på promenad och handlat maaat, samt hyrt en film på
Casablanca wunderfull..

Nu känner man den goda maten putta vid spisen som Pepita har tillagat till oss, sen ska vi dricka vårat goa chai the! (shit vilket intressant blogg inlägg detta var.....*ironiiiii*)


BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback