Torsdag, en dag före löning!!

Jahapp så nu har man sovit till sent och klockan är nu ehum....*tittar på klockan* 11:52 shaijt!
Jag borde verkligen göra nåt vettigt! Har iförsej läst lite av  boken Röda vita rosen...den är så bra! Jag skäms lite men ibland när jag tycker det är så spännande så typ skummar jag texten så at jag får veta vad som händer...*fy skäms på mig*

har dessutom skolkat idag....

Men jag gör det med gott samvete....läraren som undervisar mig brukar alltid svara å alla frågor som hon ska kunna ge svar på: "Jo jag tror det är så....men vad vet jag?"
OJ vad man får förtroende för henne då! *känner mig som en sikken bitch* men....jag får ju ingen motivation då...
ännu en dag som man skolkat från skolan...det hände i tisdags oxå...men då var det faktist inte mitt fel...

Jag borde ha blivit väckt och uppskjuten ur sängen men nej nej...jag fick vackert lika kvar (jag säger nu INTE att det var en vacker syn att se pepita sova där men men...åter till ämnet) och sov bort halva dagen i den sköna sängen...

Jag sonade lite brott iaf..jag DISKADE! hehe

och för att vara snäll tebaka kaka så bjöd jag min friend på middag ikväll för att han ska kunna saka på vad pepita kan slänga ihop..men då kan han inte så klart! hmpf...jaja då kan han väl inte*hosthost*svikare*hosthost*

Hoppas teatern är svinatråkigt....*nä nu får jag dåligt samvete...dumma dumma samvete* jag menar, hoppas det är en schysst föreställning...

Kommer nog skriva mer senare cuz...me is lonely...so lonely..min andra hälft har stuckit till norrtan*buar*

over and out

Kommentarer
Postat av: nasse

hej kexet ska vi smula ikväll? ;) hihi so u dont have to be lonely :) jag kan LÄTT komma å äta dinn mat höhö, btw, u sorta OWE me :P ringder dig soon. har nämligen lunch snart. pöss

Postat av: pepita

yeah i owed u :)
du är bäst! Tack för att du kom, jag måste höra mer nu när det är förändringar på gång med allt :)

2007-03-23 @ 09:45:38
URL: http://pepita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback