VÅREN ÄR HÄR!!

Tjooooohooooo!!!
Spring is here! tjohoo!! Jag hade ett prov att flunka på, så jag gjorde det sedan så drog jag hemåt för att piska i lite fart i Pellie så att vi kunde dra ut till det absolut finaste vädret! Våren....aaaahhh..

Ett typiskt vårtecken: Uteserveringe på Medis har öppnat! GÖTT yeaaah!
image28

Jag och Pellie promenerade runt på söder från kl ett till typ lite över sex och bara tog in det vackra vädret!
image31

På väg till Gamla Stan så träffade jag min gamla chef och hon var så vacker!! Strålade som en sol med sin lilla prinsessa, oj vilken vacker liten flicka hon fick...hon fick en liten fan klubb idag :) Hon passar verkligen i sin nya roll som mor. Vi snackade lite om livet och vilka vändningar den har och hur de har saknat mig i deras nya firma...det gjorde mig glad :)
Efter att vi bytt nummer så gick vi vidare ner mot Gamla Stan för att hitta glass! En dag som denna måste man offra sig för den goda SMAKENS skull ;)
Så vi köpte varsin glass med gigantisk våffelstrut och satte oss vid kajen och njööööt se här:

Pellie: Himmelskröra samt gammaldags nougat
image29

Pepita: Himmelskröra+pecannötkola
image30

Även om det nu ser ut som om vi var ensamna där så var vi inte det, fylld kaj med folk som njöt av sin fika lika mycket som vi, och som sträckte sig som solrosblommor mot solen :) (oj pepita blir helt poetisk här..)

På väg hemåt så gick vi till Petsound för att köpa våra fin fina biljetter till Smk's konsert den 11:e april! Jag bara längtar tills dess!! Sen gick vi runt runt, träffade tom min gamla videouthyrare....kan du tänka dej att jag hade så mycket liv förr att min videouthyrare fortfarande känner igen mig???!!

Men just idag är jag nöjd, happy happy!
Finns ingen annan jag skulle ha velat ha vid min sida än Pellie som det bästa sällisen! fast hade Nasseliten varit där skulle jag inte kunnat bräcka denna dagen!
Så glad att jag är singel och kan spana och flirta med grabbs, nu när de kommer ut ur sina skal och på sina brädor...MUMS (varför tycker jag skejtare är så sexiga förr?)

Jo! sist men inte minst så såg jag en fd klasskamrat, alltså i dont know about u empadempa men i min klass så är typ hälften gifta och har typ barn....OH MY GAAAAAAH!!?? Varför så bråttom? Hon gick iaf runt med en såndär dubbel vagn...antingen hade hon fått tvillingar el så hade hon fått en nyss och en annan kanske några år innan anywayz folk bara skaffar bebisar numera och konstaterade jag att när man väl vill ha unge måste ma skaffa sig en lämplig spemadonator för hur världen ser ut nu så finns det knappt nån chans att man kan tänka make ,för hur länge håller det lixom?

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback