Baaaad daaaay..eller?

BLÄ, önskar att jag inte vaknat idag...är helt nere...fy fan va jubbit!!!
Så jobbigt att vakna så här på morgonen och önska att man bara kunde sova några månader till, känner allt som en tjej känner vid sin period enda skillnaden är att jag inte har DEN!!!! *suck*
hm...*går och hämtar min kalender*..
HA! jag har ägglossning....
kul för er att veta...inte men va fan ingen som tvingar er att läsa! *dåligt samvete*
det jag fick veta nu också var att jag är som mest fertil just nu fram till Lördagen....fen va sjukt att man kan ta reda på det. Ja ja

Jag ska fan ta god tid på mig att fixa mig iordning och känna mig fin innan jag stiger utanför denna lya! Jag är inte egocentrisk eller nåt men just idag...
me needs it me waaaants it!...

Plus att jag ska träna som en idiot idag...!! Därmed basta!

dumma dumma cykel......nu kommer jag försent till skolan oxå *buuuhuuuu*

Jag har 1.55 kr kvar på kontot......braaaaaAAA där Pepita!!! *försöker komma på vad man kan få för 1.55:-*

over and out

Kommentarer
Postat av: nina

nu e jag less på detta, e så jäääääkla less på att läsa samma inlägg på din blogg om å om å OM igen....har läst d varje dag sen du skrev d....ganska många dar dvs...fyyyy skäms!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback