Fredag

Inge pluggande idag heller...
Skärpning pepita....

Vaknade med ett konstigt humör idag.....antagligen för att jag var så seg igår...

Segade mig upp från sängen och sen när jag tog en skål med fil så insåg jag att det var mäkta skitigt hemma hos oss så jag började städa....sådär att man får fnatt städning var det..
Sen kollade jag klockan och insåg att träffen som var bestämd skulle bli tvunget att bli framskjuten en 30min,,
sorry...

sprang in i duschen och fixade mig iordning så när jag stod vid t-banan så insåg jag att jag skulle befinna mig på plats 15min senare...det tar 30 min dit..

SORRY AGAIN...me is terrible...solly solly!!!


på vägen dit ringde mor och bad mig dyka upp vid farsta så jag fick lova att jag skulle göra det så efter några timmars häng vid solen sa vi hejdå och jag drog till Farsta, dvs Mor och småsyskonen :)
På vägen dit så ringde jag J men han var väl inte så uppåt igen så jag fick ge mig..
Kom fram och så blev humöret genast ycket bättre efter att få se bla denna lila sessa:


Kom då på att mian batterier är helt slut eftersom jag fått i mig en skål med fil på hela dan (kl var då runt halv fem) så mor bjöd på maat

TACKAR'
Vi hyrde film och så rörde jag mig hemåt vid tolv...prata då med R så spontan sågs vi i medis...det var skitskoj..
Han berätta några roliga historier som var väl behövda och jag åkte hem med ett stort smajl! :)

det var min dag

Bip me up scotty...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback