Gårdagen..plus dagen

Som jag skrev igår så var jag på promenad men J...det var trevligt
Tiden gick fort eftersom vi snackade och kivades (vänligt) ganska mycket, vi satte oss ner vid vattnet och det var så fint!
Ni måste bara se!


Kvällen slutade med att jag åkte hem till kusinen...
Så ringde födelsedagsbarnet så snacka vi lite allt möjligt, sen när vi la på dog min mobil 2min efter.
Glömde såklart min laddare hemma så jag beklagar alla som försökte ringa mig under dagen eftersom jag var så seg hem..
Idag har jag suttit hemma och inte gjort mkt alls, igår så var planerna att jag skulle träffa J idag men sen så fick jag veta på msn att det inte gick idag..
Känns lagom strange nu men äsch..allt sker väl av någon anledning...
Imorrn ska Pellie sova borta..så då blir jag ensamen, funderar på att hitta på nåt men ska iaf int sova hemma utan försöka få hem Onyx och käka lite av Boop's mat hehe

skriver kanske mer senare!

over and out

litet inlägg...
den där svampkrämsreklamen...jag tycker den är så PIIIINSAAAAAM!!! fy feeeen jag får gåshud och bara vill gömma mig..*fnissar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback