helgens eskapader

Ja utgång denna helg igen...oh my!!
Så jag ska låta bilderna tala sitt språk :)
Sen om jag orkar så ger jag mer detaljerade text rader om den :)

Vi tar det från lördagen orka fredan liksom!
Tha gang! Förfest på g :) Ser ut som lilla pepita ska hoppa på the camera man (som icke existerar)


Pellie som sing a longar!


Pepita som poserar..tsss vikken sikken neerd ;)och jag använde bolero på kvällen så ingen braaa syntes då :P


Sen blev det utgång till re:publiks förfest, skoj skoj!


Pellie fick i sig en tequila,,,höhö!


Tord och Pellie poserar ( tänk på att kamera flickan var lagom berusad när bilden togs)

Ännu en på dem!


Och nu...lite smått och gott

Pepita sing a longar med brillsen

"Min " gitarr...höhö tack för lånet Tooooor!


En utmärkt bild på Pellies grimaser :)


Och utan denna underbara produkt hade vi inte överlevt helgen!


tack och hej! :)

bip me up scotty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback