idag onsdag..

Jag skulle förstå om jag trodde att idag var Måndag men var i helsikke får jag TISDAG ifrån? jaja...korrigerar mig jämnt

det är onsdag det är onsdag det är onsdag...
Hur svårt kan det vara egentligen?

Har varit hos dr carina och hon sa att hon trodde mitt öga var tack vare en allergisk reaktion...hm..jag är skeptisk men hon kan faktist ha nåt rätt i det...
Hon tror iförsej att det beror på björken men jag tror att det kan vara så enkelt att mor min har glömt igen att jag är kiwi allergisk...och hällt upp en massa juice som innehåller kiwi..

nej hon försöker inte döda mig så tro inget men mor är ganska glömsk...

Måste säga att man nu är tacksam över att frukt oftast är en biprodukt i jucien och inte en huvudprodukt! hehe...
Jag ser ut som frankenstiens fruga..men jag duger ;)

Jag anser att denna vecka kommer bli kortvarig, fan halva vardagsveckan är ju slut snart!

Jag efterlyser fortfarande kli på armen, det dög inte i måndags pepita vill ha mer...men jag måste säga att jag är tacksam för att ni ställde upp...jag hade nog varit mucho lissen om jag inte blivit kliad på armen...tack pellie å peter...vilka päääääälls!!

Big me up scotty...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback