Kryssning..

Ikväll sover jag inte hemma utan borta ute på okänt vatten (för mig iaf...skulle jag försöka styra hem skulle jag inte komma hem..hehe)
Har småpackat lite men det finns en röst som säger att jag glömmer en massa men jag är så trööött! *gäääsp*
Får se hur allt slutar, hur många som har ångest imorrn (och om jag är en av dom) vilka som gjorde bort sig och vem som strula med vem/vad

Ja det är ju faktist finlandskryssning!
image71

Detta är ju då båten jag ska sova i, längst neeer....
Ska se till att supa regelbundet och äta en massa buffe! En stadig fylla som någon skulle kalla det :)
Och jaaaa, jag ska försöka låta bli att göra dumt!

Imorrn om kroppen tillåter skriver jag om alla smaskiga detaljer och censurerar bara min eskapader! ;)

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback