KRYSSNINGEN

Tjohooo
Är sjukt trött nu så om ni hittar stavfel så...släpp tanken och gå vidare! ;)
Det var en jättekul kryssning med allt som ingår i det...

men perkele perkele va full man blev!

vi hade inga shot glas så då drack vi shotsen direkt från flaskan!
Inga skandaler inom klassen iaf utan en kul stämmning med en massa tjoande och spring i våran korridor, musiken från alla rum och ciggaretterna rullade på :)

Jag och en klasskamrat började dricka lite redan vid tre alltså 15 igår köpte tre drickor var på systemet för att starta igång oss, tur det annars hade jag segat hela resan!
Kom fram till vår minihytt som vi inte gjorde annat i än att sminka oss och duscha sen var de korridoren eller hänga hos andra som hade musik med sig:) köpte spriiiit på taxfree och söp oss lagom berusade innan buffén så hela gänget på 45 pers steg in högljuda och tog över placet, söp mer där och åt gött...(sen att smaklökarna inte fungerade som dom skulle tack vare spriten var en annan femma) sen så fortsatte festen i korridoren, en tjej från klassen skulle trotsa oss alla genom att inte ha paty outfit men när hon såg oss alla ångrade hon sig så....

Pepita lekte hjälte igen..


Hon fick låna mina übercoola shorts och hon såg hot ut i dom :) U work them well girlie! Ska försöka få henne att köpa ett par...
iaf nu e ni allt nyfikna!! Jag hade ASASKOJ! dansade som en idiot, sjöng sååååklart karaoke ute på klubben efter att Z tittat på mig med hundögon och bett mig sjunga med henne sen att hon fuska var en annan sak....hon sjöng med en till person på en mic medan jag stod med en mic all for me self men jag var full så i didin't mind.*ego*HÖHÖ
I star was born...och alla andra var lika fulla så dom märkte inte tonen hehe...det är så man ska göra :)

Sprang lite hiten och diten och flirtade..halkade till lite efter att jag fnissade åt M som har missat ett trappsteg när vi skulle till rökhörnan så han fick sig ett gott skratt efter...karma i know..
Jag gick faktist i mina höga skor hela dan och det GOTT FOLK är POWER!
Hade lite skoj också, han var skitsöt inte någon jag skulle stöta på sådär ute på stan (ingen söder kis)men en kyss eller två skadade ingen...hoppas jag? ;)
fick på mig en ganska snygg kille på dansgolvet men han var så PÅ att jag blev irriterad, inte intresserad så O fick agera förkläde, thanx mate! O dansade förvåningsvärt väldigt bra trots hans alkoholkonsumtion för kvällen :)
sen kom flirten tillbaka...


dansade i varje hytt jag kunde dansa i och somnade vid halv sex på morronen, fick se soluppgång från däck och det var vackert..

se bild på pepita...jag hade bara druckit de tre innan så jag var INTE FULL men ser ut som det ;)

ser ni? men så sprang jag iaf runt på båten, outfiten inte minen :)

over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback