Marie-antoinette...

Har precis kollat klart på filmen och tyckte den var väldigt bra..
Har proppat i oss med shit...(och jag som tycker jag e tjock redan hahahaha)
Hamburgare ( hemma gjorda)och lite cola..imponerade nog så finns hälften kvar i flaskan och DET gott folk är en på miljonen!
Sen så proppade vi i oss glass från ben &Jerrys såååklart!! Eller som jag brukar säga från Tom&jerry höhö,,
Kan kort och gott säga att imorrn blire TRÄNING med stort T! *nöffnöff*
Trodde jag skulle hinna till skolan imorrn innan jag ska (det har jag glömt att informera om) till Myspace tältet och mingla! Ska jobba lite som volontär på myspace och förhoppningsvis märker dom hur dutti jag är på allt så kan dom tänka sig att ta in min som praktikant!
Min "chef" verkar hur schysst som helst och tyvärr väldigt charmig och SNYGG..buuuhuuu :)
Man vill ju koncentrerar sig på sitt jubb ju! Har övertalat Pellie att stå där med mig så vi håller tummarna på att det blir fint väder där ute :)
(såg nyss att det kommer kännas som 14grader..buhuu...munkis tröja med andra ord)

Har försökt få tag på R ett par dagar men han verkar inte vilja svara men men...han hör väl av sig när han har tid eller lust....dumma dumma

Varför är det så att ALLT händer på en och samma helg? Jag menar det är Re:publik festival sen så är det en klasskompis som  fyller år som ska ha fest och så ska E ha 25års fest! Klart jag inte kan missa hans fest! Men jag menar...kunde ni inte ha delat upp det lite smartare? ;)

Jag vill hångla lite....samtidigt som jag känner mig som grisen själv, nåväl sålänge killen ifråga som hånglar med mig inte tar mig på magen är det okey! 'asgarvar*

PÖSS
BEAM me up scotty!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback