Melodifestivalen!!!!

Ikväll blire tjejkväll med pompa och ståt! Vi flickor ska sjunga med och skratta och skämmas över alla artister som sjunger för djävligt/himla bra, vi kommer tumma upp och tumma ner...spännande!! hehe *töööönt* Jag är inte ens cool men va fan nåt negativt måste man ha annars är man ju för perfekt! ;)

Jag somna vid halv elva igår framför teven och det var gött! Vakna vid ett på natten av ett samtal till mobilen men i dont mind det var faktist kul att snacka! Somna två sekunder efter att jag lagt huvvet på kudden.
Förvånad att en annan viss person inte hörde av sig..
Man kan sms:a eller ringa....

Buuuuu, Pepita glömmer aldrig tyvärr...förlåter såååklart!!
Så nu säger jag nej :)

Ibland vill man verkligen skicka sina katter till en skola där dom lär sig gå på toa och kunna spola efter sig! måste köpa det rätta kattsanden....not a pletty smell sometimes...menmen kärlek till dom ändå

Nu måste jag sluta för nu ska man glamma till sig lite och gömma de fula påsarna under ögonen ;)

Adjööööö
*vinkar som en glamourtant*

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback