Natten till onsdagen

idag hände det sjukaste! När jag och Pellie (som ÄNTLIGEN har skaffat sats kort) tränade idag på odenplan så märker jag när jag hurrar på henne för att hon ska klara ännu en magövning så sitter den en man/gubbe bredvid som typ stönar och säger att: ja vad bra jag är visst!! ( jag trodde automatiskt att han snackade med sig själv) så då sneglar pepita lite mot honom och undrar om det är så...
Så sitter han där och LER! blääää
Men iaf vi ignorerade honom så gott vi kunde...sen när vi tränat klart och strechat klart så rör vi oss mot omklädningsrummet så sitter han där i närheten (shakira spelas i bakgrunden) så går vi precis förbi honom så ropar han : salsa salsa! *blink blink*

BLÄÄÄ, jag menar hur desperat kan man vara? Vi såg inte fräscha ut nånstans, vi var gäggiga svettiga tjejer som behövde duscha! :)

Imorrn ska jag ringa och gratta en grabb som fyller år!! Ska bli skoj! Synd att han bor så långt ifrån att man inte kan ge en grattis kram åtminstonde...men men
Ska hälsa på snart hade jag tänkt, har två veckors sommarlov då ska det iaf bära iväg till halmstad!

Imorrn bär det iväg för en promenad...ska bli skoj! Och så ska det vara fint väder dessutom!

berättar mer imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback