Skäms,,,

jag borde verkligen inte ignorera min blogg sisådär som jag gjort de senaste dagarna...
solly gott folk...
Har inte berättat det senaste...ska berätta ALLLLLTT  jag LOOOOOOOooovar...
det är bara att det händer så HIMLA MYCKET!!
iaf för Heroes...Pepita har blivit beroende!!
Det är bara 3 avsnitt kvar sen är jag färdig! Phu, annars hade jag börjat tugga fradga snart hehe måste få lite mer sömn alltså :)
Sen ska jag ta en paus från alla tv-serier (åtminstonde EN heldag utan det..höhö)

Jag lovar att skriva ikväll...då ska jag sammanfatta helgen (inkl torsdagen) plus att jag ska tråka ut er med alla mina sepe tankar..

(vet ni var jag fick veta under olika Heroes avsnitt? att dom säger" beam me up scotty..."
iiiiihhhhh!!!!! *skääääms!!!!!*)

så...
BEAM me up scotty! (ska till sats nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback