Söndag

En lugn helg för lilla mig men det var bra det eftersom :
a) jag var faktist på kryssning och det kändes som att jag drack för två helger då ;)
b)jag är lika sliten efter denna helgen som om jag varit och partat! Give me another weekend!!
c) jag har faktist inget c....too bad huh? ;P

Jag vill Leka ikväll....nu är det nog med detta!!
Om jag svarade på telefonen inte en gång utan två ggr inatt...så schysst som jag är så tycker jag att man kan ställa upp då! *fniss*
Vaknade med en huvudvärk som heter duga medan nasseliten som faktist drack och var ute och slira hoppa upp och ner som piff&puff (jag vet att det är två karaktärer men det är bara att välja vem hon var av dom två...)

Fy faaaaan för eurovisionsong contest!!!! BUUUUUUUUU!!!!
Hel tävlingen va dålig och korrupt...schlagern är död....buuuuhuuuu
Men vi flummade ändå framför min mobbecam ;)

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback