tre dagar kvar...

Jag var ute och slirade med jobbet igår, en ganska kul kväll i det hela faktist och det som fick mig att bli som nöjdast var när jag gick på uteställets toa och märkte att toaletten hade sådana redan skurna pappersbitar, ser ut som näsdukar....helt perfekt! *så tänkte faktist måttligt berusade pepita*

Jag såg eastern promises igår! Den var super, lite väl blodig i vissa scener men jag är van. Hade i ärlighetens namn inte varit en sån bra film om den inte haft sina obligatoriska slagsmålsblod i tagningen, så se den! Fick se howard shore som är komposetör för filmmusiken också, härligt. Fick alltså lite fin kultur med dålig kultur så jag är hel nöjd. Fick gratis drinkar hela kvällen så man slösade typ inget, förrutom att bussen hem gick en gång i timman typ så det blev taxi från gullmars, den rånade min plånka lite men jag menar 70 spänn för att komma hem på 5min är ju faktist värt det.

ikväll ska jag hem till E, ska träffa hans arbetspolers och kanske spela lite ps2:a, känner mig ultra trött men glad idag. Ska nog hem och sova nån timma innan jag åker till honom :)

well...

cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback