trivsel är inte prio...

Nu har folk blivit bitchar...alla snäser åt varandra och jag blir automatisk den som tar allt med ro.
Jag ogillar allt som har med bitchiri att göra, jag har lust att skälla på folk coh säga att om de är irriterade och inte kan hantera detta så gå ut eller skäll på personen som förtjänar det!
Alla jobbar lika mycket och det gör inet saken bättre att man skäller på folk el snäser...jag och han och hon är lika jävla trötta.

Om du inte klarar av att städa upp utan att bitcha så GÅ UT....
om du inte klarar av att hitta en film så be SNÄLLT...
om du inte kan jobba så mycket så ta ledigt! eller så festar man inte så att man inte ser ut att leva...

jag menar come on people! Vi mår inte bättre av detta...

känner mig till råga på allt utfryst..men jag orkar inte bry mig..jag slutar snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback