det senaste

ska ni veta är ganska smaskiga nyheter...inte

1)En fd gammal vän skulle man kunna säga, har helt plötsligt hört av sig till mig!
Det måste ha varit åratal sedan vi pratades vid så döm min förvåning när han helt plötsligt från att skriva på msn och sedan frågar mig om vi inte ska ta och ses över en öl eller så?!
WHA?...lustigt det här med livet :)
Vi kom inte överrens om ngn dag el så utan vi ska höras så får vi se, helt enkelt.

2) Jag har bjudit 23pers varar 11 har svarat och 9 av dom kommer, vad händer med alla andras svar?? Come on people, jag vet att jag sa osa SENAST 22 men då är det ju senast. Fixa svar innan!  Vill ju att ni kommer..daaaahhh!

3) Jag räknar ner, imorrn har jag sovmorron sen är det fredag och då slutar jag tidigt!! TJOOHOOO!! Sen är det helg, helg på RIKTIGT. Jag har glömt hur en hel ledig helg känns. Kommer säkert börja gråta av lycka ;)

Jag och E har snackat lite vagt om att vi ska hitta på skoj i helgen, men vi får se eftersom min lilla ängel (en av dom iaf) har fyllt år och ska ha kalas på lördag, så om han inte ska med så får vi planer om lite.
Vill inte att han ska känna sig pressad, han ska viiiilja komma. Nothing more nothing less...

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback