Imorrn ska jag..

dricka minst 3 koppar kaffe innan jag drar hemifrån så att jag är speedad inför jubbet!
Sen ska jag knappa framför datorn hela dan (alltså skippa lunchen), vi ska nämligen ha besök! det var längesedan hon var hos oss, så det ska bli skoj att få bjuda på mat och få sällskap!

Har bestämt mig för att hitta på nåt skoj till min födelsedag, på lördagen den 27:e ska det hittas på nåt skoj! Frågan är bara VAD?
Vill gärna att mina vänner samlas och minglar, sen utgång kanske? Bara vi har skoj ihop, måste börja bjuda alla..(alla och alla...låter som om jag hade 25tusen vänner...vikket jag Inte har men iaf)

Vet inte riktigt hur det blir med allt, många frågar om mig och E. Kanske blir svårt att svara på allas nyfikenhet ifall han kommer, vi har ju inte riktigt fastställt hur vi ligger till riktigt och då kanske det är bäst att undvika den...who knows.
Jag vet bara att jag är svarslös...jag lovar att svara när jag vet mera :)

Idag fyllde min lillsyster år, så HURRAHURRAHURRAAAAAA!!! För Linda, den vackraste lillalillsyster som skapats!
6 hela år är stort, tiden går alldeles för fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback