nu ejag sjuk..

jätte jätte sjuk, så där sjuk så att jag verkligen tycker synd om mig.
Lägenheten luktade skit och katthåren flög överallt..var tvungen att städa annars skulle jag ha spytt på den..
så jag tog fram dammsugaren...*ouch blää blöööö synd synd om miiiig*
skakade av soffan och plocka undan från bordet...*ajaj..ont i huvvet blöö host host ont i huuuvee synd SYYYND om mig* satt igång dammsugaren och så kom det välbekanta sug&TJUUUUUT ljudet...började dammsuga med kisande ögon *AJ AJA AAAAAJ..så syyynd så himla syyynd om mig...buhuuuu ingen som kramar mig....sjuk och ömlig..synd om miiiigg*
och nu ska lilla ensama jag in i duschen för jag står inet ut att lyssna på min inre röst längre, ska hem till mamma så får hon och lillasyster krama mig så at jag slipper tänka sakerna utan då får dom säga det ist...
"aww lilla gumman....du e verkligen sjukis....*krama om*"

baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback