Nu räcker det!

Jag har vältrat mig i sjukdomen och hoppats på att om jag svettats ut den och latat mig att den skulle väck, men så var inte fallet!
Jag ska till jobbet imorrn för nästa vecka är det presskonferens och allt måste fixa sig tills dess.....allt är inte fixat kan jag säga!
Sen att man ätit som en bulimiskgris gör inte saken bättre, känner mig fet och nasty,,,som om jag inte duschat på hundra år och har svettiga kläder på mig...*blää* fast...for the record (höhö) så duschar jag varje dag, har tom tvättat håret idag *sniffsniff* och luktar super gott om håret!
Men känner mig skabbig och FET....och det jobbiga är att jag inte kan träna denna vecka för sats kommer aldrig ens låta mig dra mitt kort.
"STOPP!, lilla missy nu får du ta dej hem och krya på dig först!SEN kan du träna......fetknopp"
Okeeey, ska vara ärlig, dom skulle inte säga fetknopp men det skulle säkert tänka så..*buhu* och med min otur skulle jag säkert nysa det första jag gör när jag kommer in i lokalen.

Såå imorrn bär dte iväg till jobbet, vi får väl se om de har råd att skicka bort mig för att krya på mig hemma...tror dom kommer ha lika mkt panik om allt som jag har att de låter mig snörvla och nysa på kontoret hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback