39 dagar....

fyller Pepita år...
Då är jag hela 24 år gammal...

HJÄLP?

Jag minns när jag var 18 och tänkte att när jag är 24 då...då har jag säkert ordning på mitt liv. Vid 25 skulle jag ha träffat mannen i mitt liv och kanske bo sambo. Lustigt hur naiv man var vid 18år.

Man har inte ens ordning på badrumskåpet och ännu mindre om mitt liv!
dejtar gör man men inte ens i närheten den seriösheten som man trodde, jag kommer inte uppnå mina drömmars milstolpe.
Den saken är säker,

En röra..ja mitt liv är en röra...en röra som jag inte ens vet hur den blandats ihop. Får väl se om jag har nåt vid 25 och vi får väl se om jag ens har nåt vid 24!

men avslutningsvis....om 39 dagar är jag...24år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback