Äntligen fredag?

Tjo people!
Nu är det så att Pepita har en strålande morgon, så våga inte ringa och förstöra denna fredag för mig!

Somnade vid halv tio tiden igår (är man en gammal kärring så är man) och sov till sex imorse...aaahh
Blev väckt vid halv elva tiden iförsej av att E ringde min mobil, han trodde att jag hade ringt honom. Vilket jag inte gjort (om jag inte gjort det i sömnen...hm...)
Nope it wasen't me. kollade på uppringda nummer hehe..
Jag var lagom borta så jag minns knappt vad vi snackade om bara att mina ögon kändes grymt tunga så det tog inte många sekunder förrän jag somnade om!

Idag ska jag jaga rätt på en present till mor, hon fyller nämligen år på söndag, hela 48år. Not bad at all...hon vill ha en upplevelse men vad ska man ge då? well well
Sen ska jag hem till henne och sjunga singstar och äta tacos, mysigt värre!
*sjunger*
"Ni är inte vackrast i vääärlden....väärlden är vackrast i er!"

well...hoppas ni alla mår bra och är pigga och glada för nu är det fredag hela dagen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback