Dagens ungdomar....

En konversation mellan två pojkar, dom var väl hm max kanske....12år?
Ena av dom hade en flickväään, dom hade varit ihop i en hel vecka! Ena pojken var blond och den andra brunhårig(båda såg ut som hur söta änglar som helst):
blond(1) till brunhårig(2): Du vet "Camilla"
Brunette (2) till blond (1): Ja, vad är det med henne?
1-2:Ja, hon hon ställer inte upp på sånt.....ja du vet..
2-1: Va??!! Hon är ju fan 94:a!
1-2:Jo jag vet, det e fan sjukt....man får ju hoppas att hon inser vad hon missar.
tysnad....
Pepita tittar sig omkring helt bestört om att småpojkar pratar om SÅNT, flickvänner och shit...kände att jag var för gammal och de för unga och hela var en sjukt obekväm situation. Jag förbannade min ipod för att den gett upp och kollade runt omkring för att hitta nåt som kunde distrahera mig från deras konversation.Bad i tysnad att mina syskon aldrig kommer växa upp så fort.
När pepita återigen hörde vad de sa så sa
2-1:Hörrö, använder du shorts?
1-2:Ja ibland...du då?
2-1:Jo ja det gör jag med, vad för märke?
1-2: jo men du vet det vanliga, Billabong....eller jo! Gant! det är ju ett måste men typ dom...men Gant e fan bäst..

GANT? En tolvåring använde Gant shorts!!??
Jag höll på att tuppa av....


Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback