En underbar fredag, hoppa på en likadan lördag?

tjo!
Ja nu är man spacklad och klar för att röra sig mot stan, vaknade vid 05.47 och tänkte "shit, måste gå upp äta frukost och sen dra till kontoret. "INTE det är ju Lördag juuu!! försökte sova till åtta iaf men vaknade til och från och snackade med pellie som gjorde sig iordning för jubbet.

Nu ska jag iaf sticka lite innan jag börjar på mitt andra jobb för att se om jag hittar nåt till mor min...

sen sk ajag på jobb sen ska jag träffa E, mäster kocken ska tydligen laga mat (dvs jag) och så ska vi se vad man kan göra åt hans vardagsrum. E snackade nåt om att försöka komponera fram en låt åt Pepita, jag hoppa det gått väl...för jag vill höra *fniss*

well...write to u later

baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback