Godenmorgon!!!

Aaaaahhh...idag vaknade jag med ett leende!

YEEEESH!!! ;)

Vad som hänt? Nope, inget speciellt, bara allmänt glad idag bara.
Tror det var bra för lilla Pepita att vara hos mor sin bara...det var ett tag sen jag var där och bara njöt av att vara där. Har mått ganska dåligt de senaste veckorna men nu kommer pigga och glada Pepita tillbaka.

"det som inte dödar en gör en starkare"

och det stämmer, lite ärr men då vet man vilken väg man inte ska ta nästa gång iaf! Man kan säga att jag verkligen gick vilsen och fick lite svårt att hitta tillbaka men nu är jag det! I'm hooome

Ska käka frulle nu och sen rusa (som vanlit) till jobb :)

Ha en fin måndag folks!

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt att höra tjejen.. Ta hand om dig! vi hörs och syns. Kram

2007-09-10 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback