Ilska

nu är jag arg...jag är arg på alla händelser i veckan och jag är TRÖTT.

Jag orkar inte må så här mer!! J-la mardrömmar och känslor!

Jo jag vet; jag ÄR känslosam, jag ÄR så här..
Jag gillar att pussas och kramas när jag är förälskad, jag ger komplimanger, jag tycker om att pyssla om personen jag gillar, jag gillar att få sms, jag pratar om känslor, jag har temperament, jag kan hålla för mycket inombords innan jag exploderar i känslorutbrott och inte kan reda ut ordbajset som kommer ut, jag är impulsiv
JAG ÄR HELT ENKELT SÅ...

jag är INTE en som kan "spela", kan inte vara "svår", kan inte flirta, kan inte ljuga, kan inte vara någon jag inte är...

Jag ska helt enkelt döva ner det med lite sprit och vänner så kan jag få en pause från det hela helt enkelt :)

Party party....ska inte sabba kvällen iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback