mardröm...

Vad är det som händer med mig???

Jag har haft en jävlig vecka och den verkar inte bli bättre..hade en sån jevla mardröm att jag spärrade upp ögonen och fick ångest och ilska i magen-känsla.
En sån där mardröm som man liksom inte kan skaka av sig utan även om jag vet att det var en mardröm och inget mer så mår jag skit.
Kollade direkt på min mobil...hade fått sms av OT men inget av E....

Jag klagar inte att jag fått sms av OT bara att när man mår så mkt skit så hade det lättat en aningens att få se E's namn i rutan istället för OT.

OT vet att jag haft en jobbig vecka och han verkar ändå förstå så han förstår säkert detta oxå.

Nu måste detta vända..kan inte hålla på så hääär!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback