Nasse

Hon fyller år nästa fredag, mitt uppdrag är att hitta något som jag tycker är "nasse" men frågan är bara "vaaaad" men men.

Idag har jag:

Jobbat
tränat
lagat mat
fusk-bakat
Tvättat kläder
(alltså gått till tvättstugan och hängt upp kläder och vikt kläder)

...........och sen ska jag soooova!
Är så himla trött så att jag tror jag kommer hinna säga;
"lellie...vad tro*snark*"
Jag och Lellie brukar snacka innan vi somnar, om hon inte däckat mycket innan dvs. Vi snackar om framtiden och ventilerar våra tankar och funderingar, sen brukar jag somna först eller så somnar vi ungefär samtidigt. (man borde spela in våra samtal då..vårat snack blir mummel och har ingen koppling till varandra)Men det är då vi faktist verkligen pratar med varandra. Undra hur det blir när vi får tag på en tre:a, kommer vi missa en del då? hm...NÄÄÄÄÄÄ*hihi*

Jag blev så förvånad när hon berättade vad jag ropade ut för nåt imorse...jo jag ropade tydligen imorse. Jag kan verkligen inte minnas det men en liiiiten del av mig kan inte förneka det eftersom jag faktist drömde lite lustigt.

Har återbesök snart igen...jag e skraj, vill inte behöva gå igen same shit igen. Men jag vet att mina nära och kära kommer finnas där för mig. Jag hoppas pellie kan haka på..jag behöver någon som bryr sig om mig där.
wellwell enough about THAT...nu önskar jag er en gooodnatt!

pussåkräm

over and out

Kommentarer
Postat av: nina

hörru knasboll. dont make a big deal about it! du har inte misslyckats nångång tidigare jue :) Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback