Ny vecka nya saker...

Jahapp då har vecka 36 påbörjat...och hur jag vet att det är vecka 36 är för att jag skulle ha påbörjat min praktik i veckan..men no praktik! *ååhh vilket misslyckande*
Men jag ska iaf på intervju imorgon så jag håller verkligen tummarna på att jag lyckas charma mig in!

Har fått lite skuldkänslor över att jag umgåtts så mkt med E och så lite med Lellie och Nasse så jag ska kompensera detta lite denna vecka hade jag tänkt :)

Ska iförsej festa en heldag med Nasse på lördag men fylla och sånt ja det tar ju bort chansen att ha något meningsfullt att säga..förutom ja ni vet
"jag måste bara säga.....tack..tack för att du är en sån hiiiimla bra kompis! Jag äääääääälskar dig!"

Sen så vill jag hinna träffa S, det var ett tag sen vi träffades och det är så himla kul att höra vad som hänt sen sist...alltid nån skandal att berätta..
Jo! sen så ska H ringa, vi kom överrens om att vi ska käka middag...H ska åka till Kina i 7 el 10 veckor och sen blir det flytt till Malmö så det kanske blir sista gången för oss att driva med varandra haha men allt har sin tid :)

lellie vill festa, hon har väl kommit in i sin festar period nu, finns inte solen så finns den i ölglaset ;)
detta är vad vi alla har väntat på, hennes party sug är fen kul! Partylellie ska hon få heta tror jag hehe

Ikväll blir det ingen skedning..men det är lika bäst annars kanske man hamnar i träsket. Läskigt sånt men orka analysera och fundera. Händer det så händer det, livet fungerar så tyvärr. Man har sällan nåt att säga till om, sen att man frågade chans och inte fick ett utrop av "hurraaaa..ääntligen äntligen..*segerdans*" så kanske man ska detoxas lite...

men nu blir det att glo på teve en stund eftersom jag blev lurad till sömns idag vid fyra..så pigg är man fortfarande

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback