Romantik...

Jag är så hungrig efter det, känns som om jag hamnat i helt fel epok. Min själ hungrar efter riddare och kärleksförklaringar, vill ha ballader och kärleksbrev.
(okey kanske inte riddare....snarare ja..hm riddarhet? gentlemän? well you get the picture)

Jag klagar inte på att jag har fått mycket ömhet, få någon att bli kramad av och känna mig trygg..jag kanske bara vill ha en kärleksförklaring. Men om jag inte kan ge den så kanske jag inte kan begära av honom att våga ge mig den?
Oresonligt egentligen men ändå vill jag ha den...vill ha romantik, kärleksbrev och ballader man kan dansa ihop till..

Ni på tycka att jag är passé, men jag står fast vid detta...det är ju vad mitt hjärta längtar efter?

Vi tackade nej till en fyra idag, kändes tråkigt eftersom det hade varit skönt att ha en stor lya men samtidigt bra eftersom jag inte vill flytta ifrån om det inte känns 100% och då ska man inte nöja sig med bara "ok", vi kom även övererens om att samsas lite om spacet. Nu kan E komma över utan att man känner att man tränger sig på.

Samma gäller såklart henne...

Well imorrn en ny vecka ännu mera jobb...jag känner mej en aningens sliten men ja, snart är jag ledig en HEL helg..(räknar ned)

Jag kan säga att allt känns bra just nu, allt e fint med min familj, mina missar, allt e bra med pellie, allt är fint med E!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback