sängdax...

Ska försöka få mina uttorkade ögon att stängas för dagen och ser fram emot en ny och händelserik dag på mitt nya "jobb" dvs praktik.
Jag är ganska pirrig inför det men de två som jag ska arbeta med har jag träffat och de verkar faktist hur schyssta som helst!

Nasse och Lellie har varit med mig idag och sagt kloka och tröstande ord...jag är så upp och ner idag att jag inet ens känner igen mig själv.
Jag brukar vara den "käcka" flickan men när min dansläraren kom fram till mig idag och sa snällt " du var jätte duktig" så tittade jag upp på honom och mumlade ett tack och drog...hm..not so najs.
Men jag har haft en dålig dag, helt enkelt.

Så nu håller jag tummarna för allt i världen att jag inet vaknar gråtandes imorrn för nu räcker detta...iaf för idag på söndag kan jag återuppta det. Då är det ju "vilodagen" så då har man rätt att må bajs (vara bakis)


well c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback