trött...

jag är mega trött, seg och utsliten.

Detta är min 8:e arbetsdag...and i'm tired! Jag kommer fan se ut som om jag vore 42år gammal på min 24 års dag om jag fortsätter så här( vilket jag kommer att göra eftersom jag måste extra jobba).

Jag ska jobba i typ 40min till sen ska jag röra mig mot Pellie och hämta upp henne på jubbet, sen hem och typ gråta av sömn heee...heee *orka skratta lixom*

Jag har en dröm, jag läängtar och verkligen vill nej jag behöver...BEHÖÖÖVER cravings(!) en semester. Jag vill resa bort åtminstonde en weekend i total avslappnad. Nasse berätta att hennes föräldrar hade åkt på spa,,,,och nu vill jag med!
Ja! Jag önskar mig pengar till nåt sånt, sen om en vänlig själ hittar en mysig karl att ta med på spa får ni gärna fixa det oxå ;)
ÅHH...jag vill åka BORT!! *bröööl*
*bejbiröst* åtminstonde fjöl en heeelg!

snällasnälla?
Var på hotellet vi kommer husera i slutet av stockholm filmfestival och det verkar som om man nästan kommer få bo där...jag kommer behöva en semester. Så om ingen vill fly med mig så gör jag det själv!

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback