Vaknade på fel sida?

Drömde så konstigt inatt att jag vaknade storgråtandes....sen så fortsatte det..
Jag lugna ner mig ett par minuter sen så kom tårarna igen. Jag visste väl att det skulle hända men inget kan förbereda en på nåt sånt.

Jag fick en massa i huvudet och det gick inte att stoppas...men jag antar att de kommer ut för att man sen ska kunna må bra igen.
För alla gråter...alla måste få ur sig det man gräver ner så djupt

Mitt i min oro så ringde min Nasse mig..hon vet precis vad som ska sägas och ger mig klarhet. Inte för att hon hade några "rätta" svar på saker men hon hjälpte mig reda ut den oredan som fanns i mitt huvud och fick mej att sluta gråta.

Nu är man bara lagom låg, vet att jag borde ringa E och kanske berätta lite saker men jag vet inte om det tjänar nåt direkt syfte...han är ingen direkt telefon människa.
Jag gillar inte älta, när jag ältar eller försöker bortse från saker så sker sånt som skedde mig idag. Jag mår piss så jag tar gärna tag i saker.

Oavsett hur det blir så...hoppas jag vi båda mår bra sen

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback