6 månader, löjligt men sant!

Jahapp, vi har överlevt i "6 månader" och ja, vem vet? Vi kanske får stå ut med varandra ett tag till?
Har precis suckat över E's oromantiska beteende men, jag vet ju hur han är :)

Ringde B och kollade angående tjänsten, men då fick jag tyvärr veta att tjänsten nog är tillsatt men att dom oavsett kommer höra av sig när dom har mer klarhet i det. *gråååt*
Jaja, bara att torka tårarna och inse, att det var inte för mig.
Nu har jag sökt ett annant jobb som av ngn anledning var svår att skicka ett cv till men nu har jag iaf gjort det. Jag måste säga att jag kände att det var ett måste att försöka få in mina kunskaper och även känna att nu glömme rjag inte,
Jag är DUKTIGT! Jag är vass och jag vill börja jobba!
Jag tror slaven i mitt blod vill komma fram, hehe *kontorsråtta*

Nu e jag trött på skolböcker och skit csn, nu ska jag bevisa. Jag tror jag bara behöver komma på intervju så löser nog allt sig, jag tror på ödet :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback