080808- Japp ännu nåt konstit nummer

Nu ska jag berätta:
Idag var jag med Pellie, hann tom innan hon kom fram till stan att klippa lugg!! Det tog frillören ca 5min att klippa, fixa och ta bort all hår som hamnat på ansiktet. Ett plus på kanten är att jag faktist är grymt nöjd med den!

Jag fick smaka på devils cake men på tom mage sa det stopp efter halva kakan...jag behövde mat inte kaka ( när ska man lära sig?)

Just nu sitter jag på E's kontor och knappar på hans bärbara............... fast eftersom jag klagade på att jag inte ville sträcka på mig mer för jag fick så ont i nacken, och neeej jag vill inte byta stol och hamna högre upp eftersom den här stolen är grymt skön fick han leta reda på ett tagentbord. Så nu sitter jag bakåtlutad med tagentbordet på knät och skriver mitt bogginlägg :))

OJ MEN VA INTRESSANT!!!.........................................

Åkte och hälsa på Babys syster och hennes nyfödda bebis. Han såg ut som dom där söta leksaksbebisarna, så söt att han inte verkade vara äkta. Han var dessutom...
Nu står Baby och frågsr mig hur bra jag har det...störoo.."hur bra har du det nu då?"..."Helt ok" -svarad ejag...
*jag e grymt NÖJD!*
anywayz...

Var var jag? *skroll* Ja just det! Han var dessutom så tyst och hade verkligen inte nåt emot att vi lekte paparazzi och han var Britney efter ett besök på nuttyhouse...

Well, hur ser planerna ut nu?
Jag ska till Abbe och käka god mat sen till stureplan och dansa mig svettig till house...eller dansa mig dygnsur efter all regn. men jag kommer iaf få lyssna på cool musik.....

Jag har blivit hjärntvättad av Baby, till mitt försvar. Man kan väl vidga sina vyer!?!?! Jag svike ringa principer bara för att jag numera gillar house en aning och ska till sture för att shake:a lite? Eller?

Tänk....tänk om jag börjar bli STUREPLANS NÖÖÖRD?!?!!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback