HERREGUUUUUUD!!!!

Jag är såååå tråååkig, så tråkig så trååååkig......

Har inget spännande liv alls, längtar tills jobbet börjar. Nu är jag hungrig, tror inte jag är en sysslolös-typ. blir för rastlös.
Vill göra mer just nu, skapa fram saker och man är så pank just nu att jag inte ens har roligt att göra nåt skoj ens! *bröööl*

Det roligaste jag kan göra är att längta tills Baby's sister hör av sig så att man vet att bebisen har kommit till vår värld!
Åhh bebis lukt....ska bli kul att se bebben, hoppas bara inte att han e ful..(jag vet att man inte får säga så men ärlit? Inte är det många ungar som är sockersöta när dom legat i en påse med vatten i 9 månaders tid. Och det mina vänner är ÄRLIGHET :) )

Jag vill ha pengar, jag vill ha spänning och jag vill vara dödstrött när jag borde sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback