Jag har gjort bort mig....

Nu är jag officiellt invigen i gänget.
Jag har gjort bort mig, big time bimbo-stuket.
M här på jobbet skulle förklara hur man släckte ner de gigantiska spotlightsen vi har här på jobbet (han förklara via telefon)," till höger om valvet"

Jag går in i valvet och ser inga knappjävlar på höger sidan, jag backar bak och kollar i ett skåp men hittar inget medan M verkligen försöker förklara för mig att "På höööger sida Gaby...höööger" Jag kollar men hittar inget, men sen kommer C och drar igen valv-dörren och bakom dörren så var knapparna, för ja han sa " höger OM valvet" inte "I VALVET"

Han har redan skrattat gott åt det idag, han har dessutom utlovat ett antal skratt till åt det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback