Min andra dag...

Sorry, hann inte berätta om min första dag på jobbet så jag berättar om min andra ist! :)

På vägen till jobbet så...eller jag måste bara berätta om ironi. Mitt livs ironi....Jag plattade håret imorse, tog ca 20-30 min att platta mitt hår så att det blev snyggt, hade tänkt att ta 15över bussen så allt var frid och fröjd tills jag insåg att a) tiden hade flygit förbi b) att bussen inte går 15över utan den går 22över dvs att jag skulle missa pendeln som jag skulle ta för att vara i tid!!! Så jag sprang som en idiot ifrån E och kom fram till stationen när pendel rullade in i stationen, satt där hel svettig och flåsade som en hund och var tvungen att ta upp håret. Ja vad händer då? JO!! Jag förstör mitt plattade HÅR!!!
OMG....jag såg ut som jag blivit ny knu....som om jag hamnat i nån storm eller under en gigantisk fön.
Alltså inte klok ut, så all tid jag la på att platta heeeelt i onödan, NEVER AGAIN.

Iaf...så på vägen till jobbet i stan så såg jag käraste Karin G, mitt på kungstgatan gick hon men jag satt i bussen så hon hörde inte när jag nästan dunkade sönder fönstret och ropade hennes namn. Men jag märkte iaf när alla glodde på mig som om jag vore störd eftersom jag gjorde så mycket ljud. Pinsamt? Ja, det var sånt mn gjorde när man var 13 inte när man ska vara en världsvan soon to be 25 åring.

Mitt jobb e skoj, jag trivs som fan men mina förväntningar på mig själv skrämmer mig ibland. Men ja det går över ;)

Note to self- glöm inte svara proffsigt!


Kommentarer
Postat av: Lellan

Hur låter ett oproffsigt svar då? ;)

2008-08-13 @ 00:18:51
Postat av: peppis

man svarar med sitt fulla namn och företagsnamnet efter det. För mig kommer det typ ta en kvart att svara på det sättet men jaja :)

2008-08-13 @ 10:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback