Olika onödiga saker

men kul att informera :)

jag har klippt mej, vet inte riktigt om jag är nöjd men ja...nu är det gjort och jag vänjer mig.

Har ont i halsen igen men sånt får man räkna med hösten :)

Jag är så nöjd över hur kallt det är!! TJOOOHOOO

Idag på vägen till jobbet så såg jag ett gäng med cykelbud som hängde vid stureplan, satt där och såg coola ut med sina tajtacykelkläder och hjälmen varierade, ibland snett eller så låg den på knät eller så hade man på sig den som man ska ha på sig, alla såg så oberörda ut, lixom cooola. Är det typ där dom har fredagsmöte? Är det inte som "Angel" då cykelbuden samlas på ett kontor någonstans och tjafsar och snackar skit? Det verkade som om dom hade nåt slags möte!
Min romantiserade bild är borta....


tråkig bild

coolare ;)

Kollade precis mitt saldo....148:-, det är den 29:e och jag har 148:- på KONTOT!!

OMG!

Kommentarer
Postat av: nina

gud va du e vacker!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback