Shopping..typ som knark?

Jag blir så glad av att shoppa, jag behöver inte shoppa så mycket men bara nå som jag kan vara nöjd över :)
En löjlig sak jag är grymt nöjd över är att jag äntligen har ett litet chict paraply som jag kan ta med mig överallt! *vuxet*
Har behövt en sån nu dessa regninga dagar men inte har man varit ansvarfull och lagt pengar på nåt sånt, förrän nu :)

Anywayz...
Mår fortfarande sjukt kontit, kan det vara stress/oroliga magen som spökar nu? Om det börjar så här hur kan det sluta?!
Fick i mig en bit av Babys pizza och fyra gafflar med pasta..sen sa det stopp...strange.

Men jag är iaf nöjd med mina köp idag, Baby ville att jag skulle köpa en massa men jag fick tyst på hans uppmaningar.
Fast efter att jag köpt en jacka, som han tyckte jag behöve för den var "grymt mycket pepp", den var faktist lite onödig och jag känner lite ångest över det men vi får se, jag kanske lämnar tebaka den nån dag?
Annars vart det en fin skjortklänning på Veromoda, och Paraplyyyyeeeet *kär*

Jag lekte hemmafru idag, fixade en god brunch, bacon, ägg och amerikanska pannkakor med sirap MUMS!
Det typiska hände ju då såkart, jag blir mätt efter lite ägg och bacon....men lite senare fick jag i mig en minipannkaka och den var minnsan GOD!

Nää nus ka jag sluta...imorrn vill jag spendera Babys pengar på inredning. :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback