Brutet löfte trots kompromiss


Jahapp, har fortfarande inte somnat trots åtskilliga försök.

Nu ska jag borsta tänderna och verkligen försöka somna, jag avskyr att jag svek dom men jag försökte verkligen kompromissa!

Känns som om jag klarat mig så bra själv, men jag saknar min familj. Har haft så mycket på gång så länge att jag knappt hunnit med att njuta av att jag faktiskt har en familj som älskar mig.
Jag älskar Peppmedia.se, jag strävar verkligen efter att få visa vad vi går för. Men om min omgivning inte kan stödja mina mål i mitt liv så dras det faktiskt ner, mina drömmar känns mindre värda.

Om ändå det fanns andra vägar än att Jag ska ta mig över allt, jag åker gärna in till stan för att träffa mina nära och kära men då vill jag gärna att de åker till mig också.
Jag är så inne i mina mål att jag inte vill slösa en hel helg med att ligga bakis, hade iförsej jätte kul när vi festade hemma hos Malle! Men vi var döda i typ två dagar efter det, jag har mina anledningar med mina värden och allt men att vara sängliggande eller helt utmattad efter en kväll är inte rikigt på min prio lista.
Jag tror att om jag inte hade haft E så skulle jag och lellie nobba alla och ligga i soffan i vår trea och slappa som fan, vi kanske skulle kunna ta oss ut på middagar med go mat och dricka och kanske dra till en bar men om jag känner oss rätt hade vi dragit hem vid ett :D

appropå, lellie kom över så att vi kan se på T, jag fixar krubbet du fixar dig hit :)

Har folk julshoppat ännu fressten?




Kommentarer
Postat av: Lellan

Jag kommer med ljusets hastighet på onsdag! :D

2008-12-14 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback