Julbak!

Hallå!
Trodde för en stund att min bakdag med tjejerna och Theo inte skulle bli av på torsdag, men fan den som ger sig! hehe
Vi löste det och det visade sig att det visst funkar att baka på torsdag, YAY!

Vi ska vara här allesammans vid två tiden och baka, Erik får hålla i Theo (om han är vaken då).

Jag älskar knäck, knäck är så gott och jag får aldrig nog men det jag Kan få nog av är att göra knäck!
Jag tappar så lätt tålamodet och så klibbar alla småå formar ihop sig, suck! Om någon läser detta och ha tips så skicka till mig, så att jag slipper ilskna till när knäcket har bubblat färdigt.

Annars tänkte jag baka följande:
choklad/peppakaks muffins med vitchoklad frosting
Lussebullar
Mjuka pepparkakor
typ det!

Så kan vi avsluta det hela med en god kaffe (choklad för Nasse och Pellie) med bulle!

Ahhh...vilken dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback