Åh äntligen lite sol!

Jag drömde att jag pratade med E om hur mkt jag behöve sola och bada och vara med mina bästa vänner i världen. Så gav han mig pengar och sa: "Åk...du behöver det"
Så jag slänge in lite kläder i  min rygga och tog första plan från arlanda mot thailand! Jag överraskade brudarna som satt vid stranden, vi hoppade och skrattade och kramades en massa. Sen så sola vi, och bada och åt och och drack goa drinkar.
Sen vakna jag....

BUHU..så vände jag huvvet mot fönstret och kände en värme som strålade in i sovrummet. SOLSTRÅLAR!! åhh..äntligen så ser man lite solsken!! Som balsam för mig själ, så jag gick till bussen med ett stort leende :)

pss. E var svinjobbig inatt, han kittla mig inatt när jag försökte sova.typ vid 4inatt.så jag ser ändå ut som en zombie fast jag somnade till vid halvtolv.ds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback