Alla hjärtans dag....eller ja ännu en torsdag?

Jag vågar inte ha för höga förhoppningar längre, det är som om åren har gjort en mycket mer cynisk och ens förhoppningar om att romantiken kanske kan leva för en dag har grusat så många ggr att jag faktist känner att, tjaa att det är inte värt det.
Jag menar måste det verkligen bara finnas en dag för romantik? Borde det inte vara så att alla borde vara lite extra romantiska lite till och från?
Vi har inte tid längre, eller ork. Alla har blivit själviska varelsen och allmänheten uppmanar det.
Jag menar vad jag hört så faller tjejer för själviska idioter och inte för trånande romantiker och den prognosen bådar ju inte bra.

Min slutsats, hoppas inte för mkt utan vi lever trots att det är "alla hjärtans dag", på jorden. i den riktiga världen så finns det inte en hel romantisk dag.

Men...jag hoppas jag blir rättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback