"Baby ditt sepe...hahaha"

Det var jag sa till E när han svarade på telefon idag vid kvart i elva, varför sa jag så tror ni?
Jo för jag fick sms av honom där han skrev att han ännu inte somnat och inte trodde vi skulle kunna äta ute ikväll...jag blev irriterad samtidigt som jag skrattade åt hans dumhet.
Hur kan en människa vända så grymt på hans dygnsrytm?
"men peppis..jag kan inte hjälpa det", då fräste jag tillbaka om att det kan han visst för det är ingen som  tvingar honom hålla sig vaken om nätterna och sova bort dagarna..hehe

Tänkte om han skulle få köpa en massa förlåt-mig-presenter men sen kom jag inte på nåt jag skulle bli glad över som kompensation.
Iallafall ingen han skulle kunna pricka in på pricken, om inte jag verkligen gav honom adress och vägbeskrivning in i själva hyllan där prylen låg, så orka :)

men jag är irriterad, han är ju faktist 30 bast!! *morr*
Tänkte att han ska få spö ifall han sover bort dagen...rätt honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback