Exa..påminner om smärta

Jag och E fick ihop oss ett litet tjafs igår...jobbit känner man. Men vi har verkligen skärpt oss, inge känsloutbrott utan bara ett tjafs. Onödigt ja, men alla har väl sådana?
Anywayz, så kände man sig lite sorgsen och så får man ett sms av H, han vill prata med mig. Ni kan ju tänka er chocken!
Vi pratade och jag kände att det var så tråkit hur allt var mellan oss, så kände jag att jag ville gå och kramas med E, så vi la på...några minuter till så sms:a han om att han ville snacka igen...jag blev minst sagt chockad!

wellwell...vi snackade och det kändes konstit..

Jag vet att jag älskar min E och jag vill bo med honom.

*längtar efter honom*

ska träffa honom snart igen, jag bara längtar!


Kommentarer
Postat av: Lellan

Du har visst lite att beratta nar jag kommer hem ser jag... ;)
Saknar dig min angel. Puss!

2008-02-10 @ 07:16:43
Postat av: nina

*oppnar toalocket och kastar ner H och spolar* :) we miss u! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback